6 sie 2018

#32 Powrót z grafiką || Grafika i dodatki



Witajcie kochani! W końcu dodaje tutaj post z grafiką! Jestem z siebie dumna, że się do tego zawzięłam.  Cieszę się, że udało mi się to zrobić na początku tygodnia. Szczerze mówiąc nie wierzyłam w siebie. Odkładałam to wszystko na potem. Ciężko pracowałam i byłam wykończona. W dodatku zachorował mi piesek, co przyprawiło mnie o dół i niechęć do siedzenia przed Photoshopem. Ale dzisiaj w końcu skończyłam resztę dodatków i mogę dodać w końcu nowy post :)
Co do piosenki z linku, polecam posłuchać tym, którzy jeszcze jej nie słuchali. Mi się strasznie wkręciła :D

Nie zawracając Wam więcej gitary przechodzę do grafiki i dodatków. Przygotowałam dzisiaj dla was Nagłówki, Sygnaturki, Ikonki, Textury, Stocki i Koloryzacje. Mam nadzieję, że się Wam spodobają i przydadzą.
P.S. Bądźcie dla mnie wyrozumiali. To moje pierwsze prace od 4 lat! :D 

Ikonki


Z ikonek jestem zadowolona. Oczywiście te poniżej są ze starych zbiorów. Mam nadzieję, że niedługo dojdę do podobnych efektów. Powoli sobie wszystko przypominam. 

Sygnaturki

Jeśli o sygnaturki chodzi, to nie jestem do żadnej przekonana. Ale stwierdziłam, że i tak je wstawię. Do najgorszych też nie należą, więc dlatego taka decyzja.  Osobiście najbardziej podoba mi się ostatnia. Jakoś nie mogę się przekonać do sygnaturek, nie czuję się w tym pewnie jeszcze. Ale czas pokaże. Póki co wychodzi mi coraz lepiej.

Nagłówki

Ostatni nagłówek jest na "Wyzwanie" na bloga Katalog-grafikow. Dwa nad nim są ze starych zbiorów, a pozostałe robione dosyć niedawno. Nagłówki najprzyjemniej mi się wykonuje. Lubie je robić i widzę po sobie, że idzie mi coraz lepiej.  Niestety napisy to kolejna Góra Lodowa jak dla mnie. Muszę je poćwiczyć.

Stock Photos

Model Stocks

Koloryzacje

Koloryzacje moim zdaniem udane :)

Textury


To by było na tyle prac. Mam nadzieję, że będę publikować dosyć często. Fajnie jakby dodatki się Wam przydały. Piszcie co sądzicie o moich pracach.
Oczywiście nie zapomnijcie zapoznać się z regulaminem pobierania czegokolwiek z bloga.
Pozdrawiam i do następnego Dziubaski :*

P.S. Zakładki linki, kredyty itp niedługo będę uzupełniać.  Myślę nad innym szablonem głównym, ale to w przyszłości (jak będzie tyle czasu). I oczywiście zachęcam do obserwowania :* 

18 komentarzy:

  1. Sygnatury to mistrzostwo w tym poście! Bardzo mi się podobają! :D

    i nie wiem jak u innych ale szablon główny nie wyświetla mi się prawidłowo, zrobiłam screena żebyś mogła porównać u siebie - http://s5.ifotos.pl/img/Screensho_qeearan.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤ milo mi, że sygnatury ci się podobają 😘 muszę się do nich przelamac w końcu 😄
      A co do szablonu to nie wiem czemu tak się wyświetla 😔 I tak mam zamiar wstawić tutaj coś nowego więc mam nadzieję, że za jakiś czas takiego problemu nie będzie 😄
      Pozdrawiam 😘

      Usuń
  2. Sygnaturki świetne najbardziej podoba mi się ostatnia:)
    Z nagłówków nie umiem wybrać faworyta waham się nad 7 i 8:D W napisach też nie jestem dobra,zazwyczaj
    używam tylko obrysu,czasem gradientu:D Wrócę po dodatki.
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj wracaj po nie 😄 Bo fajnie jeśli się przydadzą 😘 Cieszę się, ze pracę się podobają. Jest mi bardzo miło ❤
      Pozdrawiam 😘

      Usuń
  3. Przepiękna prace! Ikonki są przecudne, te drugie chyba bardziej mi się podobają, ale to chyba przez koloryzacje. Co do sygnatur to też ostatnio nie za bardzo wiem jak się za nie zabrać ;) Z tych 3 bardzo mi się podoba :) Nagłówki cudna, przedostatni to mój faworyt. A tekstury różowe - boskie ❤ jak będę na komputerze to oczywiście pobieram i zapoznaje się z regulaminem.

    I jeszcze życzę dużo zdrowka dla pieska, Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Mam nadzieję że texturki się przydadzą 😘
      Mam nadzieję, że mojej myszsce małej nic nie będzie poważnego ❤

      Usuń
  4. closer
    Ikonki są piękne, bardzo mi się podobają i to każdy rząd. Sygnaturki też mi się bardzo podobają, więc nie wiem czemu narzekasz. Dobrze, ze je tu opublikowałaś.
    Jak patrzę na twoje nagłówki to przypominają mi się moje stare prace, bo cześć z nich ma podobne akcenty, kolory. Aż tęsknie za tamtymi czasami.
    Jeśli chodzi o grafikę, w niektórych pracach nie podobają mi się napisy, ale nie przejmuj się bo wielu grafików ma problemy z napisami. Z nagłówków 2 jest moim faworytem :)
    Pobieram stocki oraz ostatnią paczuszkę teksturek :) Może to mnie trochę zmotywuje aby stworzyć coś na bloga :)
    Czekam na kolejny pościk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o napisy to jestem tego swiadoma i boli mnie to 😂 a co do prac to co racja, to racja. Jak robić to ze starymi nawykami, na których się uczylam 😄 czekam na twoje piękne prace 😘
      Pozdrawiam miś ❤

      Usuń
  5. O Brill wróciłaś jak się cieszę <3 Pamiętam jak zaczynałam z grafiką to obserwowałam twoje prace.
    Powiem, że po tylu latach twój stary styl pozostał. Musisz popracować nad napisami gdyż czasami, za bardzo wyróżniają się od pracy i nie wyglądają estetycznie. A tak to wszystko wygląda ślicznie i delikatnie.
    Nie martw się po tylu latach wkrótce wrócisz do formy. :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! 😘 Jest mi miło, że po tylu latach nadal ktoś mnie kojarzy i pamięta 😍❤ Będę się starać z tymi napisami, bo wiem że to mój słaby punkt 😘
      Pozdrawiam 😘😘

      Usuń
  6. Brill, Babe
    ten post to wszystko i jeszcze więcej!!!
    Drugie ikonki są cudowne.
    Nagłówki sprawiają, ze kopara opada. Te z Arianą Grande i Carą Delavine są...ah... boskie <3
    A z tymi koloryzacjami to chcę mieć dzieci już teraz zaraz!
    Cały post jest po prostu cudny. I jeszcze dodałaś jako polecaną piosenkę " Dance to this". Idealnie. TO SIĘ NAZYWA POWRÓT NA BLOGSFERĘ <3
    Pobieram wszystko co do pobrania <3


    PS
    A z psiaczkiem już lepiej? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za tyle miłych słów 😍❤❤ Mam nadzieję że dodatki się przydadzą 😘
      A z pieskiem na szczęście lepiej . Zbili jej gorączkę, ale okazało się że ma torbiela na jajniku. Ale dostaje leki które mają go wysuszyc. Więc mam nadzieję, że jeszcze trochę i będzie jeszcze lepiej 😘😘
      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję 😘😘

      Usuń
  7. Przepraszam! Nie miałam czasu w tym tygodniu pojawić się na blogach! Juz nadrabiam zaległości :3333
    Tak btw. bardzo mi przykro z powodu twojego pieska ;( Mam nadzieje, że szybko wróci do zdrowia ❤️
    A co do prac? Ikonki meeeega! Z sygnatur najbardziej podobają mi się 1 i 3, z nagłówków ostatni i 7, nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że gdzieś już go widziałam 🤔 Wstawiałaś go ns jakimś forum graficznym lub gdzies? Nwm czm tak mam xD Ale jest prześliczny ❤️❤️❤️ Mega podobają mi się kolory :3 Pobieram tecturki i pozdrawiam!!! Życzę weny, działaj :3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘😘 z pieskiem na szczęście już lepiej. Nic poważnego na szczęście 😘😘 A co do tego nagłówka to masz rację. Dwa przedostatnie naglowki są ze starych zbiorów. Ale nie kojarzę, żeby były wystawiane kiedyś tutaj . Na pewno są na DA 😄 jeszcze raz bardzo dziękuję i mam nadzieję że dodatki się przydadzą ❤❤❤

      Usuń
  8. Śliczne prace. W szczególności podobają mi się sygnaturki ^^ Z nagłówków ciężko wybrać faworyta, bo każdy jest inny i śliczny. Ikonki to istne cudeńka <3 Ładną mają koloryzację.
    W wolnej chwili wrócę po dodatki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Wszystkim najbardziej się podobają sygnaturki, gdzie to ja byłam z nich najmniej zadowolona :D Może mi się tylko coś wydaje haha :D
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :* <3

      Usuń
  9. closer

    Jak na czteroletnią przerwę to nie mogę wyjść z podziwu. Wszystkie prace są świetne. Najbardziej podobają mi się sygnaturki i ikonki. Są prześliczne.

    Ukradnę sobie stocki i ostatnią paczkę teksturek. ♥

    Pozdrawiam, Danni xx.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy