29 lip 2018

#32 Powrót

Witajcie kochani po tak długim czasie.
Nawet nie wiem jak zacząć ten post. Na pewno jest mi głupio, że nie było mnie tutaj ponad 4 lata. Nie ma co się tłumaczyć, że praca, znajomi, chłopak, więcej obowiązków itp. Mimo wszystko jest to prawdą. Ale jeżeli lubi się to co się robi, to czas się na to jakoś znajduje. Ja niestety zawaliłam po całości. Po prostu byłam chyba za leniwa.
Kiedyś posty były dodawane co tydzień, teraz nie mogę obiecać systematyczności. Na pewno będą się pojawiać, ale nie mogę powiedzieć w jakich odstępach czasowych.
Trochę się w moim życiu pozmieniało. Zmieniłam stanowisko w pracy na lepsze (niestety jestem bardziej zmęczona po pracy) i zamieszkałam z chłopakiem (to dla mnie wielki plus). Zajęłam się nawet paznokciami. Robię hybrydy, ale póki co tylko sobie oraz chętnym króliczkom doświadczalnym (tych na szczęście mi nie brakuje). Ale wystarczy pisania co u mnie.

Zakładki Linki, Współpraca będą aktualizowane na nowo. Większości bloggerów z moich "czasów" już niestety nie ma :( Jesteś chętny współpracą lub chcesz zaglądać tutaj częściej i chcesz zaprosić na swojego bloga, to pisz w komentarzu śmiało. Z chęcią zajrzę :)

Post ukaże się niedługo. Mam już gotowych kilka prac.
Niestety jeśli chodzi o kody CSS, szablony itp to wiele muszę sobie przypomnieć po takiej przerwie.
Mam nadzieję, że mój nowy szablon się Wam spodobał. Zajęło mi trochę czasu przypomnienie sobie większości selektorów, ale jakoś dałam radę. Ja osobiście jak po tak długiej przerwie od grafiki, jestem z niego zadowolona. Może z czasem zmienię na inny, ale o tym jeszcze pomyślę.
Nie ma co się więcej rozpisywać. Do następnego postu niedługo, oczywiście z GRAFIKĄ :D
Dobrej nocy Dziubaski :**


13 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że tylu Grafików wraca do Grafikosfery! Moją przygodę z Grafiką rozpoczęłam w 2015 roku, dlatego niestety o tym blogu nie słyszałam :( Ale mam zamiar nadrobić zaległości!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo weny ^^
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  2. Brill<3 Oczywiście, że Cię pamiętam! Jak zaczynałam z blogiem to twój blog był jednym z ulubionych na które wpadałam! Jak ja się Cieszę widząc jak ludzie reaktywują swoje blogi!
    Jeśli chodzi o posty, to jak oczywiście nie muszą być one regularnie, wstawiaj kiedy chcesz byle to Tobie było wygodnie.
    Ja już nie mogę się doczekać postu z grafiką. Szablon jest boski, jedynie popracowałabym nad napisem na nagłówku ( ale to sna spokojnie nadrobisz zaległości!)
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam twój komentarz, gdy weszłam do prettysmilex na chwileczkę i od razu "przybiegłam" tutaj! Niezmiernie się cieszę, że ty również wracasz :3 Trzymam kciuki, żeby twoja wena wróciła, a wraz z nią twoje piękne prace :3 Pamiętam, że już kiedyś tworzyłyśmy jakąś pracę (chyba nagłówek) we współpracy, więc i tym razem gdybyś chciała, to jestem chętna ;) Ostatnio mam za dużo wolnego czasu, którego marnuję XD Pewnie sporo osób tak ma. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana 😘😘 mam nadzieję że pogodze to wszystko z czasem 😘😘 Ź wielką chęcią zacznę z Tobą jakaś pracę 😊 ale daj mi trochę czasu na przypomnienie sobie wszystkiego 😄

      Usuń
  4. Yaaas Babe <3333
    Witamy ponownie. Miło widzieć, że cos na tym blogu się dzieje.
    Ja też wracam po ok 2,5 letniej przerwie, więc utożsamiam się z tym postem na poziomie emocjonalnym. :3
    Czekam na kolejną notkę i pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😘😘 Ja również w takim razie czekam na post . Cieszę się że sporo osób wraca do blogowania 😄❤

      Usuń
  5. Fajnie,że wróciłaś :) Za nic nie mogę znaleźć obserwatorów a chciałabym być na bieżąco:D Szablon bardzo ładny ma przyjemne kolory <3 Pozdrawiam i czekam na kolejny post <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwatorzy jeszcze nie dodani. Niedługo sie to zmieni 😘😘 dziękuję bardzo za miłe słowa ❤

      Usuń
  6. A więc trafiłam w samą porę :) Będę tutaj zaglądała, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoją przygodę z grafiką zaczęłam w 2015 roku, więc niestety nie słyszałam o Twoim blogu. Jednak bardzo się cieszę, że tyle grafików postanawia wracać na swoje "stare śmieci"!
    Na pewno będę zaglądać do Ciebie częściej i czekam na post z grafiką♥ Dodaję się do obserwatorów bloga ;)

    Pozdrawiam, Danni xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie się minęłyśmy w blogowaniu :) Ja również dodaje do obserwowanych. Pozdrawiam :*

      Usuń

Obserwatorzy