26 sie 2018

#33 One Kiss || Grafika i dodatki


Witajcie kochani :* 
W końcu udało mi się napisać ten post. I teraz jestem przekonana, że będą się pojawiały co dwa tygodnie. Nie ma presji czasu i ciągłego przesiadywania na komputerze. Robię coś gdy mam chęć, a nie dlatego, że muszę. I dlatego pewnie jestem ze swoich prac zadowolona :)
Jak Wam się podoba nowy szablon bloga? Dzisiaj z pół dnia, jak nie więcej przy nim siedziałam O.O Musiałam sobie wiele przypomnieć jeśli chodzi o CSS. Na pewno podobny układ gdzieś kiedyś widziałam. Zapamiętałam, że mi się podobał, więc trochę się na nim wzorowałam. Niestety nie pamiętam skąd i od kogo :(

Jeśli chodzi o trochę ciekawostek, to nic nowego się nie działo. Na pewno piesek dostaje ostatnie lekarstwa. Na szczęście nic poważniejszego jej nie było i doszła już do siebie <3 Miałam teraz wolny weekend i dodatkowo odpocznę poniedziałek i wtorek :D Mam też nową książkę mojego ulubionego autora Guillaume Musso pt. "Apartament w Paryżu".  Przeczytałam już praktycznie połowę i mogę Wam gorąco ją polecić :*

Nie przedłużając przechodzę do grafiki. Dzisiaj przygotowałam dla Was nagłówki, sygnaturki, koloryzacje, stocki, textury i czcionki. Mam nadzieję, że coś z tego się Wam spodoba i przede wszystkim przyda. 
Zacznę z kimś chętnie współprace na jakieś nagłówki lub sygnaturki. Chętni niech piszą pod tym postem :* Na pewno się odezwę.

Ikonki

Ikonki proste. Textury ze starych zbiorów. Nic jeszcze jeśli chodzi o dodatki do ikonek nie pobierałam. Trzeba odświeżyć galerię. Może wtedy efekty będą ciekawsze :D

Sygnaturki

Jeśli chodzi o sygnaturki to nic się nie zmieniło. Nadal nie mogę się do nich przekonać ;/ Na pewno jestem zadowolona z dwóch ostatnich. Te dwie pierwsze to chyba jakaś pomyłka. Ale tyle już usunęłam sygnaturek do tego posta, że te dwie postanowiłam już zostawić. A wy jak uważacie?

Nagłówki

Nagłówki są tylko dwa, ale za to moim zdaniem udane. Jestem zadowolona z tych prac:))

Koloryzacje

Stock Photos


Polecam paczki ze stockami. Na podglądzie koloryzacji macie zdjęcia z tej paczki. Na nagłówku szablonu głównego także zdjęcia z tych paczek. Moim zdaniem takie dosyć bajkowe :D

Textury

Do textur też muszę się jeszcze przekonać. W miarę wychodzą ale nadal to nie jest efekt jaki chciałabym uzyskać. Mimo to, jestem z nich zadowolona.

Czcionki

Na koniec kilka czcionek. Paczka ma dosyć podobne do siebie czcionki, ale jednak inne. Mam nadzieję, że się Wam przydadzą. 

To by było na tyle jeśli chodzi o dodatki i grafikę. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznajcie się z regulaminem. Oczywiście dajcie znać, jeśli jakieś dodatki się Wam przydadzą.
Przypominam jeszcze raz, że mogę nawiązać współpracę na nagłówki lub sygnaturki. Dawajcie znać pod tym postem :*

Do usłyszenia kochani i do następnego :* <3 
Pozdrawiam gorąco, Brill. 

21 komentarzy:

  1. concrodo
    To tak - pobieram wszystkie dodatki graficzne - nie oszukujmy się. Nie mogłabym nie skorzystać z takiej okazji. :3
    Mówisz, że pierwsze dwie sygnaturki to pomyłka,a druga to moja faworytka. I kompozycja tam jest cudna i ciekawe kolorki. jedynie napis odbiega lekko od reszty. Osobiście na słowo "gimme" użyłabym grubszej czcionki. Np takiej jak masz na "Hold"- w ikonkach lub " Numb" na pierwszej sygnaturze. Ale to tylko moja opinia. Sama nie jestem dobra w sygnaturkach, wiec co ja tam wiem xD
    No i 3 sygnaturka jest boska. Napisy sa tam super zrobione ( Shawn Mendes hehe :3) i świetnie komponują się z resztą <3

    No nagłówki rozbrajają. Świetna robota. Drugi nagłówek odbiera mi mowę. Po prostu kocham <3

    Koloryzacje wyglądają pysznie. Mam nadzieję, ze będzie mi dane bawić się nimi tak dobrze jak tymi z ostatniej notki. :3
    To samo jeśli chodzi o teksturki.
    Twoje notki to miodzio. Jest w nich wszystko i jeszcze więcej. :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejną. <3

    PS
    Chętnie powspółpracuję. Napisz do mnie na: moherowa.smerfetka@gmail.com

    PPS
    Cieszę się, że psina ma się lepiej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa . Nawet nie wiesz jak mi miło wiedząc, że dodatki się przydają ❤
      Jeśli chodzi o współpracę to na pewno się odezwę. Już się doczekać nie mogę 😘😘
      Pozdrawiam ❤

      Usuń
  2. Cześć! Trzecia sygnaturka wygrała dla mnie posta, ponieważ jest odmienna od pozostałych i nie znajduje się podobnych na wszystkich blogach. Świetna czcionka, kolory dobrane odpowiednio no i jej powiew świeżości!

    Co do reszty grafiki to przyjemna dla oka, widać, że wiesz co robisz i masz świetne pomysły :D

    Jeszcze powrócę na chwilę do "achów" - teksturki wyszły bajecznie :D

    Pozdrawiam i weny życzę!

    K z SG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana 😘😘 Też uważam trzecią sygnature za najlepszą 😁
      Mam nadzieję, że textury się przydadzą 😊😘
      Pozdrawiam cieplutko 😘❤

      Usuń
  3. Hejhejhej! ^^
    Śliczny główny ci wyszedł! ;D Bardzoo podobają mi się kolorki, no a nagłówkiem powaliłaś mnie na kolana! Cudo ♥
    Co do prac:
    - ikonki są piękne!
    - z sygnatur najbardziej podoba mi się pierwsza, ugh no śliczna jest!
    - z nagłówków również pierwszy się mi się podoba ;)
    concrodo
    Pobieram wszyściutkie dodatki z notki, bo jakbym mogła nie pobrać! hahaha
    No i cóż co więcej powiedzieć... Zapraszam do siebie i do współpracy!
    Pozdrawiam milutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana ❤🤩 Tyle miłych słów 😘😘😘 Oby dodatki się przydały 😁
      Oczywiście odezwę się niedługo w sprawie współpracy 😘
      Pozdrawiam ❤

      Usuń
  4. Bardzo ładny szablon główny <3 Wygląda schludnie i ma śliczny nagłówek.
    Prace z notki są bardzo piękne. Bardzo tęsknie za "starym" stylem, w którym się tworzyło i próbuję czasem coś takiego zrobić (z różnym skutkiem oczywiście).
    Ikonki są cudowne, takie delikatne <3 Bardzo podoba mi się na nich koloryzacja.
    Sygnaturki to istny majstersztyk, nie wiem co może się w nich nie podobać. Każda jest inna i piękna. Jestem nimi zachwycona <3 Nagłówki wyglądają bardzo ciekawie. Bardziej podoba mi się drugi, ma fajną kompozycję i kolorki <3
    Byłabym też chętna do współpracy z Tobą <3 Mój mail: nabi@intmail.pl

    Pozdrawiam serdecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa 😘 Jest mi bardzo miło 😊 Na pewno odezwę się niebawem na temat współpracy . Nie mogę się już doczekać 😁
      Pozrawiam cieplutko 😘

      Usuń
  5. Moim faworytem notki jest trzecia sygnaturka<3 Z nagłówków najbardziej podoba mi się pierwszy:)Cieszę się,że z pieskiem lepiej.Sama mam pieska (ma półtora roku)i też suczkę:)Co do współpracy to jestem chętna,odezwę się jak wrócę do domu.Szablon śliczny ma ładny nagłowek i kolory.Tylko u mnie niestety kolumna boczna najeżdża na post ;( Wrócę po dodatki.
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam za błędy pisze na szybko z telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘😘 mam nadzieję że kolumna nie będzie ci się rozjezdzac na komputerze. Bo chyba dobrze zrozumiałam, że pisałaś z telefonu 😊
      Na temat współpracy odezwę się niedługo 😘
      Pozdrawiam ciepło ❤

      Usuń
  7. Hejo! ♥
    Nowy główny jest naprawdę bardzo piękny. Podobają mi się te kolorki *,* Mam nadzieję, że piesek szybko wróci do zdrowia! A co do książki, to nie słyszałam o tym autorze, ale zaraz coś o nim poszperam. Może nawet po nią sięgnę. Z grafiki najbardziej podoba mi się pierwszy nagłówek, zdecydowanie. Choć cała notka jest super.
    Ja jestem chętna do współpracy, odezwij się na mój e-mail danni-graf@wp.pl
    Jak znajdę chwilkę to wrócę po dodatki <3

    Pozdrawiam, Danni xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco jego książki jeśli ktoś lubuje w takich . Lekkie i na pewno wciągające. Uwielbiam też książki Cobena. Także popatrz jak chcesz, bo też jest świetny 😄
      Dziękuję bardzo za miłe słowa . Psiak ma się już o wiele lepiej 😘😘😘❤
      Na temat współpracy na pewno się odezwę 😘
      Pozdrawiam ❤

      Usuń
  8. Prz3cudowne prace! Te ikonki są boskie <3 Sygnatura trzecia - CUDNA! Tektury też pięknie Ci wyszły ❤
    P9zdrawiam ciepło i czekam na kolejny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie mam czas na pozostawienie tutaj odpowiednio solidnego i sensownego komentarza xD Hej, Brill :D Przede wszystkim muszę powiedzieć, że bardzo się cieszę z twojego powrotu :) Często korzystałam z zasobów twojego bloga i widziałam twoją grafikę. Tak, mimo że nie było cię tutaj 4 lata, to jednak wciąż twój blog "żył",że tak to ujmę. :D
    Przede wszystkim muszę ci powiedzieć, że teraz lubię jeszcze bardziej twój styl, bo jest specyficzny, taki wyjątkowy. Widzę tutaj bowiem trochę starego stylu (do którego mam wielki sentyment) w połączeniu z tym nowszym. Nie wiem, czy wiesz, o co mi chodzi, ale nie umiem tego lepiej ująć. xDD W każdym razie podoba mi się twój styl grafiki :D

    Sygnaturki są świetne, nie wiem, dlaczego dwie pierwsze wydają ci się pomyłką. Tak nie można! Są śliczne :D Właśnie to ta pierwsza razem z przedostatnią są moimi faworytami <3
    No nagłówki udane, nie ma wątpliwości :) Ale chętnie bym zobaczyła do nich szablon :D Oczywiście, to tylko sugestia, ale myślę, że wyszłyby naprawdę ciekawe szablony z tych nagłówków. :)

    concrodo
    Stocki oczywiście pobieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, no i zapomniałabym - nowy szablon główny bardzo przypadł mi do gustu, zwłaszcza układ i nagłówek, wisienka na torcie :D

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za miłe słowa kochana ❤
      Jest mi niezmiernie miło wiedząc, że komuś podoba się moja grafika i dodatki się przydają 😍
      Co do nagłówków to pomyślę nad szablonami. Nie licząc głównego dawno ich nie wykonywalam 😄
      Jeszcze raz dziękuję aż za tyle przemilych słów i pozdrawiam gorąco 😘❤

      Usuń
  10. Przed ostatnia sygnatura to mój numer 1 tego postu! Naprawdę dobrze zrobiona! Ma klimat. Nagłówki również cudowne! Nie mogę się napatrzeć :D
    Widzę, że pojawił się nowy szablon główny - bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie zdołałam przybiec i ja ;)
    Kody nowego szablonu są oszałamiające!
    Podobają mi się ikony są takie bardzo delikatne. Podziwiam, bo ja raczej wykonuje mocniejsze barwy i strasznie trudno mi wykonać coś delikatniejszego.
    Bardzo ładne sygnatury, ale najbardziej wzrok mi przykuła trzecia! Jest intrygująca i prześliczna! Uwielbiam ją :3
    Zdecydowanie wolę pierwszy nagłówek na drugim jak dla mnie za dużo się dzieje, gdyż wg mnie postacie są za blisko siebie ustawione trzy to już tak za dużo, gdy stoją aż tak blisko siebie, ale to mój gust każdy ma inny ;)
    A ten pierwszy śliczny taki bogaty, ale mi się podoba, ma swój urok i też masz swój styl, zupełnie inny niż inni graficy, nie wiem jak to określić, ale ta praca naprawdę mi się podoba. Postacie są bardzo ładnie umieszczone!
    Do nowych koloryzacji jakoś się nie umiem przekonać, może kiedyś pobiorę. Ostatnio jakoś mam przekonanie do swoich starych i jakoś żadne nowe mi nie pasują, choć wychodzą ładne.
    Ale za to pewnie pobiorę modelki, przydadzą się zawsze ;)
    Tekstury też pobiorę w wolnym czasie :3
    Pozdrawiam!
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana za miłe słowa <3
      Jeśli chodzi o mój styl pracy, to staram się robić to w trochę inny sposób niż większość prac. Więc trochę czasami eksperymentuję :D Najwyraźniej w jakimś stopniu się udaję, więc tym bardziej super :)
      Jeszcze raz dziękuję i cieplutko pozdrawiam :**

      Usuń
  12. Cześć.
    Poszukuję kogoś, kto zrobiłby nagłówek. Jest mi potrzebny, a niestety nikogo nie znam kto zajmowałby się grafiką. Oczywiście poczekam tyle ile trzeba, jeśli nie masz obecnie czasu. :) Zależy mi zwłaszcza, że byłby z osobą, której nie ma w ogóle grafik.
    A jeśli odmówisz, czy mogę sama wykombinować nagłówek i podmienić go w jednym Twoim szablonie?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy